2017年5月3日 星期三

專屬2人既甜蜜回憶 - 美國冒險樂園

美國冒險樂園名副其實陪著小喵成長,由小時候已經玩掟彩虹,推金幣,時至今日仲新增設了烘焙教室,好岩諗唔到節目既情侶,亦可以約埋三五知己一齊玩,令室內遊樂場更為多元化。
最近我同牛叔叔就參加佢地既「甜蜜約會」- 好友High Tea新體驗,地點就係為於太古城商場內。
牛叔叔向來飯來張口,可想而知,佢既廚藝係幾咁深造。不過唔洗驚,烘焙教室係有導師係隔離傍到實,就算唔識煮野食既朋友都唔怕燒左人地既廚房。
今次我地整既係cupcake,份量導師亦一早預備好,唔洗雞手鴨腳左度右量,只需要把面前的材料,輕輕鬆鬆用儀器動一動手就可以完成啦。
在烹調的過程中,大家可以互相增進感情,仲可以互補不足的呢,亦都可以互相鬥咀,就是互動的玩就可以,導師笑說我地呢一組好攪笑呢。
話咁快,幾個步驟就將Cupcake 已經準備得妥妥當當啦。
係時候放入焗爐焗20分鐘。
係等焗製既期間,教室設有輕便茶點,比我地傾下計,難得有2人獨處的空間麻。
吃過茶點後,仲有時間剩的話,愛八卦的小喵,當然少不了走出教室參觀一下,See,連婆婆都在玩推錢機,可想而知係冒險樂園咁多年都係咁受男女老幼的歡迎。
小朋友就對住D 禮物眼金金,(老實講我都好想要埋一份)。
太古店內仲有即叫即製的綿花糖機,大家都好滿足等製作同享受食既過程。
太古店仲有大型既波波池,可以比家長同小朋友一齊玩。
想攪主題生日派對,除了麥當奴外,美國冒險樂園亦有生日任玩大派對,供一家大細親朋戚友齊齊整整聚首一堂
好啦好啦,20分鐘差不多到啦,係時候返入教室,我同牛叔叔個Cupcake 亦將要面世。
在等待Cupcake冷卻中,我地就開始著手整Cupcake 面上的 Butter Cream,牛叔叔真係好落力地攪攪,今次絕對係佢處男之作。
唧花最緊要膽大心細,連一向只愛打機既牛叔叔,都不得不小心奕奕去做,因為唧錯就要從新再來過。
話咁快,我地既製成品跑出來啦,牛叔叔第一次整算係咁啦。
仲可以即場食新鮮親手製既Cupcake,親手製的味道確實不同,教人甜入心裡。
完成後,仲有韓國護膚品同HeyYo!的$50現金卷,大家以後唔洗再擔心假期冇節目啦。

地點: 美國冒險樂園 - 太古城店
時段:星期一至五 晚上 6:00/ 7:00/ 8:00(每節 2小時 ) 
價格: $349/每位 (已包 括食材費用 )
每位參加者可額外獲贈 韓國美容護膚產品套裝一份 (數量有限,送完即止)
HeyYo! VIP 會籍一個 
HeyYo! $50乳酪現金券
凡 2人同行,每位可減 $50 ;3人或以上聚會,每位即時減 人或以上聚會,每位即時減 $100 

是次產品及資料由美國冒險樂園提供。

Welcome to visit :

Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :

沒有留言:

張貼留言