2013年11月10日 星期日

法國黑色有型有格的Wow Wow Weightless BB Cream SPF 30

Bonjour !!
今日介紹既就係來自法國專為懶到出哂汁既人如小喵我而設 (當然呢句吹水成份多),
Wow Wow Weightless BB Cream SPF 30,
懶到出汁既小喵其實平時返工係不化妝,
因為見來見去都係班同事,
加上一個字懶, 懶於化亦懶於卸,
除了偶然食下飯, 出下街之外,
基本每天防晒, 底霜, bb cream 及眉筆是我的必須物品. (遮瑕膏懶得就懶)
而BB Cream 有度好處就係連你最唔想見到既暗瘡印, 黑眼圈, 色班都可以一支攪掂哂,
一支走天涯, 問你服未,
以BB Cream來說, 小喵用過了很多品牌
而今次wowwow 我倒有驚喜, 點解點解點解同點解呢,
就係多左香薰油,
熟我既朋友都知道我喜歡香薰, 基本上有香薰油成份的產品已是我的死穴來,

品牌概念 :
化粧品牌WOWWOW,由多位著名化粧師共同研發,使WOWWOW研製出多款色彩繽紛的粧物,為你帶來正能量。只需顏色點綴,不論是淡或濃粧,都能給你不一樣的 感覺,面對每 天給你的各種驚喜!

品牌的名字,同樣是反映出在驚喜生活之下的「讚嘆」,讓人按捺不住的「wow」! 我們的化粧團隊相信,通過WOWWOW的色彩,能為你的人生帶來正能量,心情好些、 運氣亦好些;正如Wowwow彩粧為你面上所帶來的改變,同樣 充滿驚喜,讓誰都愛 不釋手,齊來WOWWOW尖叫! 

Wow Wow Weightless BB Cream SPF 30 $149/30gm

成份:全新WOWWOW輕透零瑕防曬BB霜 SP30,
含天然玫瑰精油、天竺葵精油、熊果素及卵磷脂, 4大高效修護成分
功能:
為肌膚進行香薰治療,可美白、抗氧化及延緩肌膚衰老,紓緩敏感,
均勻膚色同時鎖水護膚。質地輕盈透薄,有效修飾面部瑕疵,
SPF30能阻擋紫外線對肌膚的傷害,
輕輕一抹為肌膚打造絲滑、自然亮澤的裸粧


牙膏式包裝, 方便控制份量, 
而外型易很小巧, 方便出外攜帶補妝之用































































打開蓋已經有好香的玫瑰香薰油味, 並非化學香料,
而玫瑰精油有舒緩及鎮靜肌膚, 同時保濕, 抗氧化及美白護膚等功效,
化妝同時亦護膚.
質地很易推開.建議遂少印於上面, 否則就會過白,  太粉樣啦!!






















逐少印於面上及重點印於黑眼圈及瑕疵上.

使用後, 肌膚明顯有光澤及遮蓋了黑眼圈,修飾了毛孔及 暗瘡印等問題.
心水清既朋友可以留意返我當日眼皮上出現了一粒粒的紅疹,
但我都照用, 因為佢話哂都係適合敏感肌膚使用麻,
今次小喵自己親身証明, 的確冇令敏感的位置惡化.亦冇痕癢
撲返少少碎粉, 攪掂, 出得街







































質感比其他BB Cream 較透薄,
妝容不會太厚,
重點印於瑕疵上, 可以作遮瑕之用,
以SPF 30來說, 已經可以作室外內既防晒,
當然水上/戶外活動例外啦,
嗱, 哂黑左唔好話我啊.
而且佢陣香薰油味真係聞落好舒服,
不會太香精味.

WowWow Wensite:
http://wowwow-cosmetics.com
全線卓悅有售

十分感謝 卓悅 及 wowwow 提供產品試用.
以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺而效果乃因人而異如需協助或獲得更多產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。

Welcome to visit :


Fans Page :

沒有留言:

張貼留言