2013年11月19日 星期二

gooodapple 8th Apple Box X Sogo Thankful week 大出血日

小喵今次真係好好彩,
終於等到期待而久, 望穿秋水的apple box, 
我真係等等等等等等等等等等等等等等等左好耐,
每一期都唔中真係好失望,
上個星期天的下午就到銅鑼灣附近去換領applebox,
其實行人區內有很多品牌都會做 roadshow,
比心機又唔怕瘀的話, 
都會收到好多品牌既產品試用同gift

望穿秋水終於等到你了!! apple box














小喵於今年3月認識gooodapple, 她們對小喵都好好,
真得很友善


















小喵今次就收到以下產品試用, 遲些再出產品報告
c. Cupal Beauty Cupal Beauty Switzerland Collagen(Peach) 古寶瑞士膠原蛋白美肌精華(清淡蜜桃味) (5.5g)

d. Kinerase® Gentle Daily Cleanser 溫和潔面乳 (5ml)
e. Kinerase® Eye cream 眼霜 (5g)
f. Kinerase® Cream 修護乳霜 (5g)
g. Kracie Hadabisei Moisturizing Facial Mask (Extra Rich) 肌美精超水份保濕面膜 (25ml)
h. Kracie Ichikami Moisturizing Shampoo 一級髮滋潤光澤洗髮水(橙色) (10ml)
i. Kracie Ichikami Moisturizing Conditioner 一級髮滋潤光澤護髮素(橙色) (10g)
j. Kracie Naïve Rich & Moist Face Wash NAÏVE 濃密泡沫洗面膏(透明質酸,玫瑰果) (2g)
k. La Roche-Posay Toleriane Ultra 抗敏全效修護面霜 (2ml x 3pcs)
l. La Roche-Posay Toleriane Dermo-Cleanser 抗敏舒緩潔面乳 (15ml)
n. Oenobiol Paris Eye Contour 亮眼去圈 (30 tablets)
o. Prue Revive Hydrating Miracle Oil 純天然有機油茶籽油 (5ml)
p. TAYLOR SWIFT WONDERSTRUCK 香水試用裝 (1.5ml)






























取完apple box,  sogo 後面就係more 美容比併apps既roadshow,
只要登記就可以取下禮物了.
仲有令仔型男大派禮物同任影唔嬲 tim

雖然係sample, 但好多都好好用,
其中有frack oliver 既Bamboo EDT tester,
真係幾好聞. 不愧係我愛既香水品牌,
仲有Avene Cleanser 同 防哂,
Wowwow Mascara,
Lunasol base & foundation,
Kamill Handcream 用落又真係幾滑,
細細支放係手袋岩哂.



















































拎哂野後, 就到恨食左好耐既茶木等等等等......
我發覺得既人生大部分時間都係等等等等同等......
今次等茶木又唔見左差不多成個鐘.......
人生的時間實在不應該就咁浪費,
但敵不過我那貪吃的咀巴,
難得男友肯陪我等等等等等......
呢個草莓蜜糖磚.....2個人食岩岩好...
D 麵包好鬆軟, 而雪糕就很Smooth,
絕不是一吃就散的冰塊
好好好食啊.






























吃飽就血併sogo, sogo 內有幾多人我相信大家都知..
影唔影相已經唔重要, 最大問題係點同d人爭入去先係重點.
我係superdry 既die hard  粉絲,
當然入去為左掃superdry, 但今年既感謝週我真的很失望,
1. 很多都是倉底貨, 襯感謝週來散貨,
2. 有一些還要是次的.
當然我並不期待會有什麼最新最好的來賣,
但都冇理由是次貨, superdry 我對你真的有點失望,
而今次小喵掃了2件大褸 $999/@ x 2pcs
1 件jacket $490
同 2 件恤衫 $380/a x 2pcs
說也奇怪, 我跟男友的衫是可以交換來著.
而我亦買了只Thomas Sabo 手錶及converse 給男友作聖誕禮物,
禮物還是當時人覺得有用及實際一點好,
我地都不喜歡花巧的東西, 最怕買了一些不實用而對方亦不喜歡的東西.
而Miss Sixty, 對不起, 今次你的褲款真的不是小喵杯茶,
雖然你很平, 但我就是不肯買, 帶不了你回家.






























小喵的紅色褸, 嗱, 唔準話我似利是封啊
呢件褸真係好靚, 岩哂我去印度著,
但係只袖就比人畫花左, 冇得退, sosad :(
























入面既格仔恤衫好修腰, cutting 好令
而出面既jacket 可以同男友2份著,
襯短褲及短boot , 帶返幅超, 就可以好型咁行出街



















最後就送上聖誕鹿..........相一張,
希望大家有個溫馨既聖誕節























Welcome to visit :


Fans Page :

沒有留言:

張貼留言