2017年7月20日 星期四

防曬潔面一Take 過 - Dr. Russo 全球首創 2合1 防曬潔面乳

防曬同潔面乳小喵就用得多,但係具有防曬功能既2 in 1 潔面乳,大家又點睇呢?? 
今次介紹比大家既係英國護膚品牌Dr. Russo,佢出名地方既就係防曬系列,當中2 in 1防曬潔面乳更是全球首創。

日常我地既肌膚係24小時都曝露在紫外線底下,即使室內光線也會令到我地肌膚有機會變黑。而Dr RUSSO的防曬護膚系列就是專為面部肌膚年輕化、改善膚質而設,能全天候抵擋抗UVA、UVB等紫外線傷害,幫助肌膚抵禦近紅外線與光老化,保護著肌膚,大大減低光害引致肌膚的老化
Dr. Russo 防曬洗面乳 SPF30 HK$480/100ml (**全球首創)
SUN PROTECTIVE SKINCARE SPF 30
**白天使用。
護膚真的要從潔面開始,Dr. Russo 的防曬潔面乳,既是防曬亦是洗面,聽落去是很奇怪的組合,而潔面乳採用了全球首創專利 WASH-ON 先敷後洗的技術,在潔膚同時仍成防曬保護層,確保能夠為皮膚帶來莫大的防曬保護。
防曬潔面乳是水水的乳液狀,質地很溫和,能夠深入毛孔,潔淨肌膚表面的油脂和代謝物,令皮膚回復清新潔淨,充滿光澤。
使用方法,先將洗面乳加水均勻地塗在臉上,敷上2分鐘,再清洗就可以,只供白天使用。
原理是透過正離子的互相結合,在皮膚表面留下防曬保護膜,阻隔皮膚接觸UVA/UVB達97%。經過醫學認證,「先敷後洗」的方法,能令活性成分及UV防曬保護膜停留在皮膚上,有效地進行防曬。
潔面乳除了清洗肌膚外,就像為肌膚提供一層薄薄的防曬保護層,令肌膚保持滋潤,觸感仲好滑溜,防水功效更長達80分鐘,咁就唔怕汗水令防曬流失。
Dr. Russo防曬潔面乳將護膚程序簡化一Take 過,最岩就係我呢d 懶人。

銷售點︰

產品及資料由SUPERSMADE 提供。



沒有留言:

張貼留言