2017年11月13日 星期一

風靡澳洲的護手霜黎到香港啦 - DU'IT 磨砂手膏及女神急救手膜

一雙光滑既手真係好緊要,特別係社交場合,如果雙手爆哂拆、甩哂皮就真係十分尷尬,所以雙手的保養絕對不輸於面部,早陣子風靡整個澳洲的火爆單品DU'IT系列手膜護手霜終於黎到香港啦,這個護手霜在澳洲當地亦被大肆搶購。
DU'IT 除了手膜外,仲有腳膜,全是澳洲製造。
第一步,跟面一樣雙手都需要定時的深層清潔。
DU'IT 磨砂手膏$95
DU'IT Tough Scrub
  磨砂手膏具有清潔、去角質及保濕3合1的功效,能夠幫助雙手去除死皮、頑固污漬及防止乾燥,仲可以去除難聞的味道,包括魚腥味、機油味,一物多用呢。
成份不含化學物、礦物油或酒精,能夠長效保護雙手防敏感及乾燥。
將適量磨砂手膏加入少少水按摩,因為內含天然核桃顆粒,能溫和去除角質層及污穢,味道亦十分清新呢。
 清洗過後,手部的肌膚立即回復亮白及充滿光澤,加上維他命E及保濕因子,使用後令雙手回復嫩滑。
想得到最佳全面的修護,就最好用埋另一個明星產品。
女神急救手膜$80
TOUGH HANDS for HER
女神手膜專門針對雙手粗糙及家務手,令雙手瞬間回復年輕嫩滑。
 急救手膜含有甜杏仁奶精華,加上強效配方,質感比較滋潤及易於吸收,有效解決乾燥、粗糙、老繭、紅腫等手部皮膚問題,能促進皮膚細胞再生,讓雙手變得更柔軟、更年輕。
平時亦可以把手膜當作護手霜使用,就算洗手後,雙手亦唔會因此變得十分乾燥,滋潤效果持久。
係極度乾燥的情況下,可以睡前搽厚厚的一層,然後再拿手套作為保護,雙手翌日就會好似BB肌膚一樣咁嫩滑,柔軟的觸感令人大愛。
像小喵這種每逢轉季都會長出倒刺的朋友來說,可以把護手霜按摩指甲四周,能有效去除倒刺及軟化指甲邊的粗硬皮膚,大概2-3天就會有明顯改善的效果。
DU'IT 女神急救手膜用一次就如此見效,加上價錢十分親民,實在令人有所驚喜,雙管齊下,5天就可以令雙手回春,連幼紋都好像被撫平了不少,令雙手回復年輕的質感


急救手膜︰萬寧獨家發售。
磨砂手膏︰官網獨家發售https://www.tycoonhealth.com/

Tycoon Facebook︰

以上產品及資料由品牌提供。

Welcome to Visit : 

沒有留言:

張貼留言