2017年8月28日 星期一

韓國最具人氣維他命C - LEMONA-S維他命C補充粉

成日出出入入冷氣既地方,加上一冷一熱,就最易令人傷風感冒,加上最近工作太忙,引致抵抗力下跌,小喵都不幸中左招,朋友成日話當感冒初出現既時候,最緊要就係補充維他命C,有助舒緩不適。

而來自韓國最具人氣維他命C - LEMONA-S維他命C補充粉就幫我係感冒期間,加速療癒。
在7月初到韓國也經常在Olive Young見到LEMONA-S的踪影,因為黃色的心形盒子特別吸睛,加上連續11年係韓國消費者最愛品牌,連國內的人在大手大手掃呢。
LEMONA-S 除了含有維他命C外,仲有維他命B2、B6,有助提神及提升集中力,特別是對讀書既同學仔及我地成日OT 用腦既朋友,特別見效,除此之外,仲可以增加身體免疫力,大大減低感冒及舒緩感冒症狀,而對愛美既朋友而言,維他命C就美肌及抗氧化功效,一包就有咁多高效,難怪在韓國經常被人搶購一空。
 一盒內有70小包,每10包為一個獨立包,包裝的設計很好,有助防潮。
  每一小包重1.5g,細細包,方便帶出街。
8歲以上或成人,每日一包就足夠整天所需。
維他命C補充粉粉質幼細,特別是對我這種怕服用丸狀既朋友來說,可以把粉末倒進口中,直接食用,唔洗再怕吞藥丸啦,補充粉酸酸甜甜口味,會令人不知不覺想食多包,但為健康著想,還是根據建議,每日服用一包就好了。
除了直接服用外,我還會加在Smoothie內,增加口味的變化及其抗氧化功效,令到補充粉的使用方法更為多元化。
一小包的維他命C補充粉就有這麼多功能,特別是感冒期間,還是靠著這維他命C補充粉增加抵抗力,教我怎能不愛她呢。


屈臣氏、莎莎、Wishh 有售。

 LEMONA HK Facebook︰

沒有留言:

張貼留言