2019年10月17日 星期四

海洋公園哈囉喂全園祭2019 - 愈夜愈心寒鬼后出巡Show

又到一年一度海洋公園哈囉喂全園祭啦,每年排鬼屋都唔見哂D時間,今次我搵左幾間必玩鬼屋同埋整好左個Timeshot 比大家,仲有全園最為驚嚇的廁所,入去前記得望望。
哈囉喂今年已六大「鬼域」為主題,下午入去既朋友,可以先玩LINE FRIENDS,拎下糖果同小禮物咁,然後轉攻山頂玩槍戰,大概1700鬼屋就會開,山頂大概玩2-3間鬼屋,1930就最好去返山下睇Show同埋玩厲鬼邨,而山下就愈夜愈好氣氛,厲鬼邨可以留到最後先玩,冇咁多人排隊。
【哈囉喂全園祭驚嚇美食詳文︰https://bit.ly/2kncaHE

 【LINE Friends 哈囉喂糖果樂園】
地點︰威威天地及自然大揭祕
開放時間︰11:30-23:00
如果怕恐怖的話,仲有【LINE Friends 哈囉喂糖果樂園】陪大家,樂園內有Trick or Treat的小遊戲,可以嬴取糖果及LINE Friends小禮品。
   仲有多個萌爆的影相打卡位,適合一家大細。 
  
 係自然大揭祕附近仲有【LINE Friends 哈囉喂糖果豐收祭】,有Brown & Cony 同大家載歌載舞及合照呢。
 當然記得玩埋攤位遊戲,贏取Line Friends 公仔呢。

園內大部份鬼屋開放17:00,玩完LINE Friends 後,時間尚早的關係,可以乘坐纜車或者海洋列車到山上玩哈囉喂的射擊遊戲
【異空戰地】
位置︰動感天地
開放
時間︰13:00-00:00
異空戰地係用激光槍在場內以激光與敵人對戰,射中指定目標即可獲分,達到指定分數就可以過關,啱哂War Game 迷,大概10分鐘就可以完成任務。
17:00園內的鬼屋陸續開放,接著到急流天地玩H19祭禮,因為排隊時間較長,所以建議大家首先玩。
鬼屋︰【H19︰祭禮位置︰急流天地一帶
開放時間︰17:00-23:00
祭禮係以神祕組織的祭壇進行通靈儀式,參加者過程中需要蒙眼由專人帶領單獨進行,以西方宗教為背景,係驚嚇度最低的一間鬼屋。

鬼屋︰【血獄實驗室位置︰極速之旅旁
開放時間︰17:00-23:00
 血獄實驗室係以人體實驗為主題,實驗室內有血腥的內臟及不斷閃燈的效果,加上鬼怪不斷敲打,增加恐怖氣氛,永遠不知下一步。

 大概19:30回到山下,大家記得mark 定【猛鬼重頭Show】及【地獄巨星賀台慶】的時間,因為呢2個Show是最不能錯過的,十分值得一看。
Show︰
地獄巨星賀台慶】位置︰怡慶坊
開放時間︰17:00-23:00
地獄一班巨星齊齊到公園內同大家慶祝Hell TV,有Michael Jackson、梅姐、肥姐、當紅殭B及樂小姐,同大家惡攪時下熱門話題及勁歌載舞。

 樂小姐以攪鬼造形出場。
 仲有殭B同大家跳舞。
 亞洲達人秀黃金按扭(Golden Buzzer)得獎隊伍ADEM Dance Crew表演高難道的肢體雜技。
Show︰戌時冥府出閘】及【亥時心寒】位置︰香港老大街
時間︰20:44 / 22:30
另一個重頭「愈夜愈心寒」Show在晚上20:44(戌時)開始,由地獄使者抬棺出殯,大跳破地獄儀式。
鬼后同全園鬼怪集體靈魂出竅,帶來最詭異的驚嚇表演。
鬼屋︰【厲鬼邨‧異點靈位置︰海濱樂園廣場
開放時間︰17:00-00:00
睇完猛鬼出巡Show,最後玩壓軸的鬼屋,厲鬼邨係咁多間鬼屋驚嚇度最高,因為係以港人最為熟悉的屋邨為藍本,充滿親切感。
進入鬼屋後,需要用靈體探測電筒令凶靈現身。
率先會有路祭的拜神儀式,令屋邨的凶靈現形。
整間鬼屋係以即將清拆的荒廢屋邨,增加恐怖情度。
 女鬼亦會突然彈出,隨時嚇一跳。
靈體探測電筒照向鬼怪,會有意想不到的驚嚇效果。

時間尚有的話,記得沿著辮子路走向猛鬼遊樂場及盂蘭老大街,一眾猛鬼等著同人合照。

【詭公廁】位置︰纜車的落客位
開放時間︰20:44
最後一個必到的是【詭公廁】,係晚上20:44才開放,亦係最恐怖及最容易錯過的一個景點,而【詭公廁】位於山下纜車的落客位,位置較為隱祕。
踏正20:44分,廁所的燈光會換上詭異的綠色,還有驚嚇的效果,膽小的人真的會嚇破膽,是全園最恐怖及挑戰膽量的一個。
海洋公園哈囉喂全日祭2019
日期:2019年10月4日至10月31日
地址:香港香港島南區黃竹坑黃竹坑道180號海洋公園

Welcome to Visit : 


沒有留言:

張貼留言