2019年1月28日 星期一

The Joomak 周一素食放題返嚟啦

步入2019年,身邊很多朋友亦開始注重健康,紛紛投向素食的陣營,進行一星期一次的素食計劃,The Joomak 基本上是我跟朋友聚餐的飯堂,不論食肉獸還是食純素的,不怕大家無啖好食,特別是星期一,仲有$198的韓式素食放題,而今季新菜單仲加入了最近大熱的未來豬豬,由於份量比較大份,特別是新豬肉的菜式,是會比較膩,極力建議大家,搵多幾個朋友齊齊開心Share食,唔好浪費食物麻。

板燒未來豬肉漢堡扒生菜 $138 (純素)
茹素後,很久也沒有食過豬肉漢堡,新推出的未來豬肉漢堡充滿驚喜,先把漢堡扒兩面烤得焦香,再伴以芝麻葉、生菜及柚子豉油的韓式燒烤食法,令久違韓燒的我也食指大動,但特別在於漢堡扒內是包著軟心的素芝士,口感煙煙韌韌,其實係似麻糬多過似芝士,而「新豬肉」內加入了香菇碎,令肉質鬆軟得來帶一點點菌香,簡簡單單,清新得來卻是令人回味無窮。

焗芝士蕃茄未來豬肉丸子 $118 純素
肉丸子令我想起Ikea的肉丸,未來豬肉丸子是把素豬肉碎釀入豆卜內,再拌以鮮製蕃茄醬及素芝士焗,酸味味的味道加上芝士的咸香,減少了油膩感絕不是那種化學合成的茄醬能比得上,而似曾相識的味道外脆內軟口感,令人十分開胃。
 素泡菜芝士薯條 $68 純素
要吃純素泡菜,除了每年我自己都會醃製外,想吃的話,就會跑到The Joomak,他的自家製素泡菜是不含五辛、蝦醬同埋魚露,味道同傳統的韓國泡菜十分相似,薯條點上拉絲的素芝士及泡菜,惹味得來令人忍不住吃多幾條。
素泡菜食譜︰https://bit.ly/2WszKB0

素豬肉泡菜炒飯 $88 純素

我地三個人除了點了最新的未來豬肉菜式外,仲有幾款是我每次也必定encore。
【麻藥粟米】
粟米爽口清甜的味道,點上檸檬汁及芝士粉,集甜、辛、酸的味道,令人食得十分過癮,呢個係喵的最愛,每次總是吃一大盤才夠喉。
【麻藥薯條】
又係麻藥系列的朋友。
【韓國水梨卷】
食咁多熱氣野,食返個爽甜多汁的水梨卷潤一潤喉。 
係放題內加多$88仲有1份純素甜品同任飲特式飲品。
奇亞籽韓蔘蜂蜜/士多啤梨素奶凍
以寒天粉所製,帶一點爽口的質感,加上滿佈Super Food 的奇亞籽,相對較健康,多兩啖都唔會有罪惡感
  必飲的仲有人蔘蜜沙冰同菠蘿薑沙冰。

 The Joomak 韓式素食放題
價錢:$198 (另加$38任飲類別I飲品,加$88任飲類別I及類別II飲品及1份甜品)
用餐時限:90分鐘
供應時段:全日

The Joomak
地址:尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈3樓LCX 34號舖
查詢:2111 0851


Welcome to Visit : 










沒有留言:

張貼留言