2016年10月24日 星期一

鴨,全部都係鴨 - DK Cuppa Tea

最近喪被雞全部都係雞同PPAP pen pineapple apple pen 神曲一齊洗左腦,

點知最近飲食男女話DK Cuppa Tea竟然出左鴨鴨tea set - 浮遊童心下午茶 Young Voyage afternoon tea set,

天啊,鴨,全部都係鴨,係鴨,係鴨,係鴨,係鴨,係鴨,係鴨,係鴨,係鴨,係鴨。

真係冇理由去拒絕萌到核爆既tea set,2話不說即刻去book 位。

唔講唔知,呢一set tea真係可以好呃like,DK Cuppa Tea真係次次都比到驚喜啊。


 0 讚好

Young Voyage afternoon tea set 浮遊童心下午茶
HK$298
先來一杯virgin mojito雪芭,清新的青檸加上薄荷,能為餐前醒胃,亦有助清除口腔剩餘的食物味道,真的很貼心。

 0 讚好

Mojito 雪芭
而餐飲是香茅加香桃木調配而成的花茶,再配上甜甜的蜜糖,帶著天然的檸檬香,十分開胃,而茶是可以添熱水的。

茶杯的邊緣上掛有一只鴨,驟眼看好似一只膠鴨的杯緣子,其實係檸檬味的軟糖,口感十分煙韌,

配上分子料理做成的泡沫,既持久又耐看,泡沫沒有味道,但慢慢溶化在口中的感覺很特別。
 0 讚好

Duck Candy 鴨鴨軟糖
而為配合用餐,旗下的DK Aromatherapy 更特意調配出MOJITO 氣味的香薰,衝擊著嗅覺。

 0 讚好

Pure Awakening 茶
HK$298
DK Cuppa Tea又點止衝擊嗅覺咁簡單,連視覺、味覺都要令你有所震撼。

送來了一盆全部都係檸檬黃色的鴨既Tea set,天啊,真係巧得意啊。

我都忍唔住要唱返首鴨,全部都係鴨,係鴨,係鴨。

 0 讚好

迷迭香牛角包

來自法國的牛角包帶著濃濃的迷迭香香草味,十分醒神,牛角包質感鬆軟而不油膩,讚。

 0 讚好

Rosemary croissant from france迷迭香牛角包
 Lemon & Feuillantine Tartlet 法式檸檬小撻

呢個法式檸檬小撻係DK Cuppa Tea 自家homemade 既,已經俘虜左小喵,

我個人十分推薦,點解,出面的檸檬撻不是過份的甜,就是過份的酸,總之就不能入口。

 0 讚好

Lemon & Feuillantine Tartlet 法式檸檬小撻
而DK 的檸檬撻面層上用了意大利西西里的鮮檸檬,香味一絕。

檸檬餡不會過份的酸,而中層是焦糖餡,甜酸的味道配搭剛剛好,

撻皮鬆脆,面上撒上的是烘過的果仁,有點像樂家杏仁糖的味道,這樣的配搭充滿口感,100分。

相信亦是我回頭的唯一一個理由。

 0 讚好

Lemon & Feuillantine Tartlet 法式檸檬小撻
檸檬Cupcake Cream Butter 帶有陣陣檸檬的清香,不會過於甜膩,

質地也十分挺身,配上cupcake 味道剛剛好。

 0 讚好

Lemon cup cake 檸檬 Cupcake
Lemon Yellow duck Macaron 

檸檬味的Macaron,一點也不甜,加上檸檬忌廉餡酸酸甜甜的味道,十分討好。

不過最特別的是Macaron 上的鴨鴨雕花,是人手畫上去的,心機之作。

 1 讚好

Lemon Yellow duck macaron
Bubble Rose Panna Cotta  藍蝶豆花奶凍

首創用上蝶豆花加上3.6北海道牛乳製成的粉藍色奶凍,藍色的奶凍加上分子料理製成的泡泡,好夢幻,

奶凍帶著微微的奶香味道,加上玫瑰蜜的香甜及泡泡在口裡化開的感覺,我覺得好幸福。

 0 讚好


 0 讚好


Medium & Big size duckling chocolate figure 
以白朱古力做成的鴨鴨造型朱古力,充滿牛奶的香味,外型極之討好,像真度亦十分高。
把真、假鴨放在浴缸內,真的可以誤導同枱的朋友。



 DK Cuppa Tea︰

Welcome to visit :

Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :


 0 讚好

 0 讚好

沒有留言:

張貼留言