2013年9月27日 星期五

爽而不笠的防曬 - Regene UV Stopper SPF 45 PA+++


秋冬除了轉季, 換化妝, 護膚品外,
日常用的防曬亦不能忽視,
感謝BlogDB 比小喵我試用 日本 REGENE UV Stopper SPF 45 PA+++
等我下個月去泰國可以盡情咁嘆

小喵我其實很怕用身上防曬, (當然臉部例外啦)
原因係很怕笠,
我夏天的時候, 不用唒太陽也會很易曬黑的,
一陣就會SHOW 下我有幾黑比你地睇,
(身上不塗任何防曬產品)

Regene 品牌理念:
REGENE成立於 1999年,由日本美肌專家聯同亞洲頂尖皮膚科專家硏發,以[Baby SkinREGENEration ] 為理念的品牌。專家們都深信REGENE的美肌科技及智慧能令女性回復「淨白、水潤、零瑕疵」的完美 baby skin。他們更致力將REGENE推廣至香港、澳門、中國等地,讓更多女性體驗夢寐以求的嬰肌狀態。

而Regene UV Stopper SPF45 PA+++ 當中既成份包括 :

燕麥葡聚糖 
除保濕及抗敏感,更有效地保護皮膚細胞,
舒緩肌膚因紫外線導致的損害,
有助預防及舒緩猛烈陽光導致的皮膚紅腫。 

 蘆薈 
能修補多種皮膚問題,蘆薈多醣於肌膚形成保護膜,
配合多種氨基酸,能全面提升皮膚細胞增生及吸收水份。
另含多種礦物質,可對抗紫外線引起的皮膚細胞發炎反應,
預防因曬後變紅及痕癢。 

 維他命 E 
能有效減少肌膚細胞受紫外線傷害及擊退污染環境中的自由基;
同時保護皮膚纖維組織母細胞,維持肌膚正常彈力纖維增生,預防肌膚老化。

嗱, 無呃大家, 我係自動變黑的

Regene UV Stopper SPF 45 PA+++ $288/80ml

有Zinc Oxide 同Titanium Dioxide, 屬於物理性防曬,
紫外線會因為這2種物質而反射,
不會被皮膚吸收

白色的乳霜, 有點兒香味, 沒有很重防曬的味道

係唔係好黑呢

使用方法 : 在接觸陽光 20 分鐘前塗於身體, 建議有需要時重新塗上

質地很爽, 很易推開,
皮膚使用後不會太油笠,
建議用前, 請塗上保濕乳




























































分享多樣野比你地聽,
就係如果真係唔想哂黑的話,
就請連續塗上2 層防曬乳,
呢個小祕訣係一位星級化妝師講比我聽,
小喵我今趟泰國之旅就冇有怕.

總括而言,
除了價錢比較貴一點之外,
她的質地真的很爽,
不會有油笠感,
有別於一般的防曬乳,
以SPF 45來說
返工就岩哂
最後多謝BlogDB 同 Regene 比小喵試用.

Regene Website :

Welcome to visit :

沒有留言:

張貼留言