2013年9月9日 星期一

齊齊學整怪獸大學Macaron @ Joycake (附食譜)


話說多多同我臭味相投,
很早就說要一起學整甜點,
機緣巧合下,碰巧joycake有團購Macaron,
不如就試下罷,
今次就做我最鍾意既卡通人物,毛毛同大眼仔
其實Macaron以前也有試過整,
但成功率太底,失敗感太高,
最後也沒有再作多一次的嘗試,
不竟我不太喜歡失敗的挫折感。
今次我會跟大家分享Macaron 能起裙邊的成功祕訣.


今次我地整毛毛同大眼仔


設有一人一焗爐, 咁就唔洗齊齊迫埋一個. 唔知邊個打邊個啦.

















然後分 2 次加入杏仁粉及糖霜輕手拌勻
打斜吱耳仔, 要注意厚度

然後於中心點打轉吱圓形

需快手吱, 以免蛋白因溫度而變稀

放於焗爐內焗10分鐘.

完成了

大眼仔就係5滴綠色+3滴黃色

大眼仔比較容易, 係中心點吱好一個圓形後, 就向上吱多少少

然後用蛋白糖霜幫毛毛畫返哂D 眼耳口鼻

然後加入青檸味既忌廉餡, 少少酸, 好好食.

黎個Close up 先.


大眼仔

Shocked 版.

炒埋一碟大集燴








Franco SIR 好後生JA....




如有興趣, 請參照以下網址:

Joycake :





沒有留言:

張貼留言