2013年9月26日 星期四

韓國面膜 (1) - LnP Cosmetic 水漾面膜

秋風起,小喵除了去品牌發佈會做採訪, 換新裝, Clubbing之外, 
就係要開始留意下皮膚了, 
天氣, 溫度, 濕度會令皮膚顯得不穩定,
敏感如我, 就會起暗粒同缺水,
今次好多謝BL 送我3款 LnP 面膜,
新增說明文字















 而第一款就係 Kiwi Apple 舒緩水漾面膜,
有舒緩鎮靜淨化淡疤 而主要成份係新鮮奇異果+蘋果精華 全天然水漾成份源源注入皮膚底層,是肌渴皮膚的營養要素 蘋果精華,有效去除老化角質,而備舒緩鎮靜作用的奇異果精華,含豐富維他命C,增強肌膚免疫力及加速肌膚新陳代謝,能淨化痘痘,減淡淡疤

使用前 : 37.5% 使用後 : 57.9%

打開後, 精華份量岩岩好, 不會過多, 所以不會滴哂出來, 攪到成地都係. 倒有一點類似香精的味道, 啊仔係樹食野.....呢張面膜D 紋好特別, 係鎖鏈型















呢款而膜, 倒乎合我既面型, 挺貼面, 不算太厚, 而呢款面膜只需潔面後, 敷15-20分鐘就可以, 然後將精華按入肌膚內, 使肌膚吸飽水.千其唔好係男友面前敷面膜同卸妝, 以免嚇親佢
























使用前既相唔記得影, 咁就睇下我使用後既相, 係唔係好有光澤同白左呢




















第2款就係盤胎素活膚導入面膜 (此產品經由皮膚科專家測試)


含水解胎盤及殼聚醣修復成份,給肌膚充分彈性和營養,集中養分,滋養肌膚,使粗糙皮膚變得亮澤和健 康。柔滑觸感的纖維素面膜,有助撫平細紋,輕易導入溫和又高濃縮精華的功效。主要成份: 水解羊胎素,殼聚醣
使用10-20分鐘

使用前: 水份34.2%
誰叫我中秋節去BBQ.......= ="

充滿精華的面膜, 帶有少少香味 (味道好過蘋果那一片)
面膜織布, 很薄很貼很透,
連我的皮膚也見到.

20 分鐘後, 看來我的肌膚很渴水, 面膜逐漸開始乾

使用後 : 水份上升57.6%

飲飽水了.肌膚顯得水嫩,
我從不懷疑面膜保濕能力.
而且好像白了一點.

第3款就係美白溫度感應啫喱面膜

體溫感應水凝科技- 精華啫喱遇熱轉化為液體狀,易於被肌膚吸收,並能迅速導入肌膚深層細胞
含珍珠提取物、佛手柑油、菸鹼酸、能令水凝組織注入暗啞及黝黑肌膚,珍珠亮白水凝啫喱在感應肌膚熱度 後,令暗啞及黝黑肌膚回復年青亮白





敷20-30 分鐘, 1星期2-3次, 為期4星期.




使用前, 額上有暗瘡印


水凝膠面膜, 很貼面,
精華啫喱遇人體會溶化, 易於人體吸收



30分鐘後, 有冇白左少少??, 不過額上的紅印好明顯退了.

3款之中小喵就排了以下 序:盤胎素活膚導入面膜 > 美白溫度感應啫喱面膜 > Kiwi Apple 舒緩水漾面膜
盤胎素活膚導入面膜效果比較明顯, 保濕度可達2-3日之久, (大愛)
而美白溫度感應啫喱面膜退紅印就較快,
Kiwi Apple 舒緩水漾面膜我不太喜歡她的香味
以上均為皮膚實況, 不經加改,
當然秋冬最好日日敷保濕面膜啦.
盤胎素活膚導入面膜已成為我回購的對象啊 !! 喵!!!

LnP 面膜於各大萬寧及屈臣氏有售
L n P Website:
http://www.lnp.hk/ 

Welcome to visit :
Y Blog , the Ztyle , Beauty Exchange , Fashion n Beauty , She.com , Shewin , beautylife  Ubeauty , quoozaiMore,BlogSpotElleBlogBlogDB
Fans Page :
https://www.facebook.com/kitlindacat
Linda Cat



免責聲明此產品由 Beauty Life & LnP 提供以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺而效果乃因人而異如需協助或獲得更多產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。


沒有留言:

張貼留言