2018年11月6日 星期二

Muji Cafe 甜品樣樣得 - Café & Meal MUJI

還記得讀書個陣,好鐘意成日去無印良品買文具,當期時擁有一支無印筆就好像有一種無形的優越感,簡約得來又好像很有品味,時至多年後的今日,依然喜歡她,喜歡她實而不華,加上價錢大眾化,總好過去淘寶搵無良印品啊,最近我就愛上無印旗下的Café & Meal MUJI,主打健康輕食,仲有蛋奶素供應,大部份食材都係由日本直送,而且自家製做,品質自然有保證,係大型連鎖 Coffee Shop 以外的另一選擇。
Muji Cafe 一貫無印的風格,簡約的設計令人感到十分溫暖,舒適悠閒,而且員工也是十分有禮貌呢,總是笑臉迎人。
Cafe 內的冷熱盤櫃,每一季都會轉換時令食材,有20多款冷、熱盤選擇,令人保持著新鮮感,而【料理套餐】內可揀選三品、四品、五品料理,啱哂樣樣都想試嘅朋友。
而今次我Order 左四品料理套餐,連埋十六穀飯加餐飲,承惠$108。
而【紫薯青蘋果沙律】最有驚喜,在我心大心細,唔知點咩好嘅時候,眼見很多排在前頭的客人已經在點紫薯沙律,很快就清空一盤,當然我也不執輸要了一份,紫薯沙律的確香濃柔滑,加上青蘋果的酸甜爽脆,口感挺清新,色澤帶粉紫,自然相機食先。
每個套餐都會跟一碗十六穀飯,是以越光米混合大麥、紅米、玄米和黑米等十六種穀物而成,口感豐富,十分健康。
不過今次重點卻在甜品上,早已聽聞Muji Cafe 的甜品十分高質,聞名不如見面,今日終於能夠一會啦。
【烘焙茶布甸】 HK$40
布甸充滿奶香,口感幼滑,配上濃郁的凍焙茶及茶葉薄脆,味道甘甜,口感豐富,而最點睛的是面上的茶葉薄脆,芝麻糖烘得香脆,加上茶葉碎,甜絲絲的味道加上茶葉的香氣,令人一試難忘,遺憾的是只能跟隨甜品送上,無得單點散叫。
【期間限定】栗子戚風蛋糕 $40
戚風蛋糕口感軟熟,充滿蛋香,面層鋪上自家製栗子蓉,不多不少,口感細滑香甜,入口仲散發著陣陣栗子清香,相比起Mont Blanc 的甜膩感,我更愛這股簡約的清新。
【梳乎厘奄列配北海道宇治抹茶軟雪糕】$98
梳乎厘奄列係即叫即製,2個人食就啱啱好,梳乎厘散發著香濃蛋味,入口軟綿綿好鬆軟,加上外層烘至微脆,配上抹茶軟雪糕,值得再encore。
淋埋黑蜜同白蜜好正。
酷愛咖啡的我,一定要點一杯意大利咖啡,才能為一餐畫上完美句號,而Muji Cafe 的咖啡是採用雨林聯盟認證的巴西咖啡豆沖調而成,質地溫和,帶有焦糖及堅果香味,味道豐富,而每款咖啡會跟上無印的小曲奇,十分貼心。
【 蜂蜜玫瑰鮮奶咖啡】 $42
【紫番薯黑糖有機豆奶】 $42 
將新鮮紫番薯加入有機豆奶沖調而成,口感細滑,散發陣陣紫蕃薯的清香,飲完成個人暖笠笠,加上用有機豆奶,十分適合素食朋友的需要
 下次嚟無印買開野,記得到Muji Cafe 嘆返個甜品同咖啡。

無印仲有咩好用?? 睇返我呢一篇就知。
Muji Cafe
香港銅鑼灣利舞臺3樓
香港灣仔合和中心地下G5B店
九龍尖沙咀海港城海洋中心4樓407及415-419店
九龍西九龍奧海城2期G樓G78, K01-03及K05-10店
九龍九龍塘又一城LG1層LG1-30 店


沒有留言:

張貼留言