2013年10月21日 星期一

2013曼谷沙美喪玩喪食之旅 - [Day 4 曼谷Moon Bar + Khao San Road ]

10:00 從沙美島又係坐4個鐘頭車回到酒店.........
15:00 才回到曼谷呢
很累啊.
Check in 完, 吃個杯麵,
我地換了衫到moon bar 去了.

係BTS (S2) Sala Daeng Exit 4 出口,
轉右直行就係, 很快就到Banyan Tree Hotel,
直上59 樓, 行2層 就是moon bar 了,
而moon bar 是有dressing code,
男的一定要著長褲,
而當中有一位男性朋友實在型得太離譜,
著短褲上, 結果被reception "借庫"去了 

看著日落, 別有一番風味




入夜後, 曼谷的夜景, 車龍永遠水洩不通























日是係個位型到爆登要"借庫"既男性友人生日, 順便同我男友補祝埋.

跟朋友分道揚鑣後,
我地就係Sala Daeng 坐$80baht 的士到Khao San Road,
moon bar d 姐姐教我"by khao san"
"by" = 英文go,
而全程我地3人就扮泰國人,
一句聲都唔出, 廢事穿煲比人兜路.
泰國人很尊重國皇,
九皇齌期的佈置雖然已過, 但仍未拆掉.

又係椰子雪糕$30baht

Starbuck

很像廟街, Khao San Road 附近有很多酒吧及hostel,
而且攤檔比JJ Market 同asiatique 更易殺價.






































































Welcome to visit :







沒有留言:

張貼留言