2013年10月28日 星期一

[Event] Armani Jeans X me! club 2013 F/W Fashion Event

小喵好鐘意出席各大類型既Fashion Show,
係因為可以係event 中偷下師, 學下點配搭,
而 mix & match 可以好簡約得來亦好突顯個人氣質,
或許我己過了那浮誇的年紀罷了.

而我一向都很喜歡參加me club 的活動,
因為真係可以學到好多時裝配搭,
還記得上一次是跟 Felix 學習點配襯牛仔褲.
最近小喵有幸出席了Armani Jeans x me! club 2013 F/W Fashion Event
跟 Faye Tsui 去學習秋冬季的配搭.























出街的Casual Wear

女仕配一頂冷帽, 及鮮色的scarf ,就可以係平凡之中很突出了.
以男仕就恤衫配件外套加 1 條貼身牛仔褲就很smart.

女裝來說小喵很喜歡這件斗蓬, 配以暗花波點, 顯得更修長.
以男裝則以鮮色格仔為主, 下身配以窄腳褲, 很有型格

女仕以橫紋襯衣, 配以短裙, 加件外套, 配頂閃令令既畫家帽,
放工後就可以去happy hour 啦.
男仕亦係以smart casual wear 為主. 


女裝這件毛毛褸, 小喵我很喜歡啊.

女裝這件藍配黑的fur, 配以貼身短裙, 真的很有個性味道.

跟 Faye 來張合照, Faye 真係好nice,
令仔男模係Tommy Hilfiger Prep Fashion個時見過一面,
估唔到佢仲認得我.

小喵跟雪雪同mandy

令女model
我自己又pop up 一下.

男左女右
人妖企....????


小喵我很喜歡這件毛毛斗蓬, 配以黑色的底衫,
加上鮮色既pants, 你地又接唔接受得到呢.

最後感謝Armani 送出這條Scarf, 小喵好喜歡啊!!






















Welcome to visit :
















沒有留言:

張貼留言