2013年10月20日 星期日

2013曼谷沙美喪玩喪食之旅 - [Day 1 JJ Market + Asiatique]

一班志同道合既朋友一齊玩既人生最快樂既事,
今次就聯同一班好友遨遊曼谷同寧靜既沙美島
我亦好多謝佢地咁照顧我呢位港女

12/10 7:45 香港出發, 大約曼谷時間9:30左右就到


















由機場最低個層坐Cityline 到Phaya Thai 都係45baht,
需時半小時左右,
從Phaya Thai 轉BTS 當中有一個找換店,
佢個匯率都幾抵, 跟市中也差不多.
今次個rate$3.91
























今次我地就住Hope Land Executive Residence Sukuumvit 46/1
係BTS E8 Phra Kanon站
老實講佢都算舊舊地, 不過因為價錢勝於一切,
加上熱水冷氣都很穩定,
所以大至上都冇乜問題,
而最後一晚,
佢upgrade 左其中一間房比我地.
好多日本人係到住.




















第一站就係到BTS(N8)Mochit 既JJ Market 放血啦.
JJ Market 只開放星期六,日
(左) 炸薯仔 $30baht
(右) 必食既椰子雪糕 $30baht
(topping 鐘意食乜就加乜, 下面有杯椰子水)

行到腳軟, 就梗係要去按下腳啦.
係JJ market 內就有不少既按摩店,
而呢間叫 room 39
係JJ Market 既Section 12 Soi 6
1hr $250baht
d 姐姐好好人同好好手勢
TIPS 隨意比, 比得少都唔會好似大陸黑口黑面兼唔收.
呢D 咪就係優質服務態度, 10個讚


係JJ Market 有好多呢類型既民族袋
係hk 買成$600 幾,
係JJ Market 就$350baht 有交易了.
Section 8 Soi 17/4
6:00 鐘當日起廣場會播放一首歌, (我唔知咩來)
不過D人就會定格唔郁, 企起到, 直至首歌完.
才繼續活動,可能係國歌來.
而鋪頭就會6:00 開始陸續關門,
而外面的地攤才開始正式熱鬧起來.

碰巧九皇齋期, 我地就係BTS Siam 站既Siam Paragon 既food court 搵食
個到野食比較貴, 但勝在多元化及比較乾淨,
呢個就係榴槤糯米飯

Siam Paragon 最低個層, 就設有全球第二大水族館,
我就冇去睇, 不過朋友話好正.
但門票就比較貴.










































食飽後, 我地就去左新開既Asiatique 河畔夜市,
佢係BTS (S6 ) Saphan Taksin 轉免費船去,
途中會有指示牌, 很易去,
只要一路靠左行就冇錯.
但船既班次就冇咁密

佢比起JJ Market 較舒服同好行,
不過有d 野就相對比較貴少少,
朋友話林真香買手信比起big c 仲要抵. 

留連在摩天輪 在高處凝望世界流動
$250Baht
而附近有個很出名的人妖SHOW,
朋友話很好睇, 有時間記得去參觀下,
尾班船在11:30 , 以BTS 尾站車就在12:00
































































Welcome to visit :


沒有留言:

張貼留言