2013年10月21日 星期一

2013曼谷沙美喪玩喪食之旅 - [Day 3 沙美島浮潛+fire show]

今日很早就安排了one day tour.
去海龜島Man nai及另外2個小島,
因為包團及去龜島
承惠$1500baht,
已包 snorkeling gears


今次住係Samet Ville Resort, 係沙美島較南既地方,
初時我地都覺得偏遠, 但個沙灘已經勝於一切,
甚至乎靚過主灘,
而一間house 2個單位,
不過有時廁所冇得沖水, 同埋熱水唔夠熱,
不設牙膏牙刷同埋電話.

行出去己是沙灘了, 水清沙幼
門外不難看見蜥蜴 
天空特別藍, 顯得海水更為藍藍綠綠








我地就係坐呢d 2排的士來往主灘及酒店

出海後, 突然橫風橫雨

突然又好好天.








































坐了一個鐘頭的快艇, 終於到達海龜島Man nai

島上的博物管以保育為主, 有海龜bb及大大大海龜
希望增加人對海洋保護既意識. 






































看看地下的瓷磚跟大大大海龜的對比吧.
大約30分鐘後, 天又開始刮起風了,
海面出現了白頭浪, 船家說一定要走.
其實我很怕, 很怕船逆風而行會翻艇,
但我地應該相信當地的船家.








































過了這些白頭浪後, 又係陽光普照,
我地就去左2島之間浮潛.
小喵我第一時間沖落水.

水真的很清, 沒有一點污染


沙美島真是一個好地方

魚也不怕人, 在我們身邊游來游去.


我地去左餵魚.


回程的夕陽真係好令.

呢位就係小喵既好姊妹.




















































回到酒店, 梳洗完, 就坐的士到主灘看fire show了,
這個fire show 真的無得頂, 很老實說,
他們都是在賣命, 皮開肉裂的,
加上火水很傷身, 我挺欣賞他們

很精彩的表演

呢位哥哥好令仔.































































fire show 完後, 我地就坐的士回酒店去,
很黑的路, 崎嶇不平的路,
很有越野的感覺. 



























Welcome to visit :







沒有留言:

張貼留言