2015年9月25日 星期五

終於黎到啦 Sonny Angel POP-UP Cafe

望穿秋水,Sonny Angel Pop-Up Cafe 終於黎到香港啦,身為 angel 迷的小喵又點會錯過呢。

Pop-Up Cafe 座落於太古城的 LOG-ON Café,在Log-On 亦有大量的不同版本 Sonny Angel 出售,抽不抽到特別版就看看自己的運氣,當然少不了最新的Halloween 同 Artist Collection。

今次的活動禮品是限量版的Carrying Case,以後就可以帶angel 出去影靚相啦。
今次活動仲有LOG-ON聯乘Sonny Angel推出的Sonny Angel PASSPORT,玩法就係買本Sonny Angel Passport,蓋上全部共9款指定印章,就可免費換領LOG-ON 限定別注色的Carrying Case。
Passport 內會附上一張登機證,參加埋「我心目中最期待之Sonny Angel造型」創作比賽,就可以羸取限定禮品,我地呢班angel 迷真係會喪玩架。
而Log-On Cafe 亦變身為Sonny Angel POP-UP Café。
整間Cafe 也變成 Sonny Angel的環遊世界之旅,Angel,請你帶我走,走到世界的盡頭吧。


Sonny Angel POP-UP Café 每日2pm起限量供應3款一人及1款二人Tea Set。
一人下午茶套餐 A $68 
一人下午茶套餐 B $78 
一人下午茶套餐 C $78 
二人下午茶套餐 $158 
 而小喵同朋友就叫了Set A同B,食物質素不過不失,志在有地方比我地班迷聚腳。
朋友亦帶來了多款私人限定版的 angel,我好想全部打劫返屋企啊。
很多人也圍著我們影相。
我同其中一位朋友就帶了已絕版奶樽B 出來聚舊。
同場加映新認識的Angel 迷泰國混血美女主播Maam,超nice毫無架子,我有少少喜歡你啊。
希望快點到泰國見你啦。


Sonny Angel POP-UP Café︰
太古城 LOG-ON
日期︰24/9 - 14/10
下午 14:00 起

Welcome to visit :

Instagram: kittyxbeanscat













Fans Page :















沒有留言:

張貼留言