2017年9月19日 星期二

了解女性心臟病 - Go Blue for Women 齊齊談女人「心」事活動

人愈大才發現身體愈多毛病,用時間換取金錢,最後卻換來一身病痛。今日小喵就黎到零碳天地參加Go Blue for Women的齊齊談女人「心」事活動,當然唔係講解心事咁簡單啦,而係真正從醫學角度去了解一下女性心臟病的問題,特別是近年小喵偶然心臟也會出現揪著的痛。
Go Blue for Women,當日既主題顏色都係藍色佈置。
留言版上有很多朋友留言,感謝醫生對他們的照顧。
活動頭半部份是由專業心臟科醫生講解女人「心」事。
唔好以為講Talk 就一定好悶,醫生用好輕鬆既Q&A,令到我地對日常生活既習慣加深印象。

心臟病是本港第3號殺手,較大機會出現不明顯徵狀 (包括冒冷汗、噁心或暈眩等),所以唔好睇少身體發出的求救訊號。

而咖啡因對心臟的影響一向好壞參半,不竟物極必反,飯食得過多也會引起糖尿病,而根據醫學上說成人每日400毫克咖啡因,對健康的幫助最大,多喝了反而對健康就不太好,會引起心慌、心跳快的情況,所以凡事也是適可而止。
不過醫生就建議女性可以透過瑜伽來幫助減壓,不竟壓力亦是心臟病與高血壓的根源之一。
而瑜伽能伸展肌肉、練習呼吸、,提升身體、精神及心靈健康,百利而無一害,不過醫生特別提醒瑜伽是不能取代帶氧運動,但高溫瑜伽除外。
聽完3位專業心臟科醫生講解後,就開始我地既瑜伽活動環節。
醫生同瑜伽老師先來一些示範Warm Up,佢地既身形真係好Fit。
唔做唔知身體後,而拉後手既動作,小喵極力建議有寒背或有肩周疾病的朋友去多做,因為小喵的瑜伽老師常說,當人寒背的時候,會令胸椎受壓,而拉後手的動作,則令胸椎拉開,令痛楚大減。
小喵也同Blogger 好友一齊開始體驗瑜伽的樂趣呢。
說到尾,自己的身體真的要好好照顧,不竟當疾病出現的時候,真的要用大量時間同金錢去醫治呢。


沒有留言:

張貼留言