2018年6月14日 星期四

緬甸番嚟後嘅肌膚測試 我用凍匙配合SK-II神仙水護膚

夏天係去行山、去船P、去旅行進行健康運動嘅好時間,而小喵剛剛從緬甸番嚟,因為當地早晚嘅天氣變化大太大,令到肌膚好難適應同埋需要保濕精華。番到香港,近日天氣仲高到35度,相信大家都會留喺有冷氣我嘅室內,避開炎熱嘅天氣。不過,呢種環境都會令肌膚嘅水份加快流失,變得更加乾燥,仲要迎接夏天行山、游水和船P等健康運動呢!當我正值煩惱肌膚乾燥問題之際,就收到SK-II 自家嘅Skin Test- Magic Ring同神仙水使用邀請,真係啱啱好。
上網Book好自己啱嘅時間同地點,就話咁快可以 Check Magic Ring 。BA 先向小喵諮詢咗肌膚嘅狀況,好似我化妝、年齡等問題,等我了解番我啱啱去完緬甸,同埋平時去開嘅夏日活動、夏天行山、船P同游水對肌膚嘅影響情況。
我自己好怕本身皮膚乾,平時好需要勤用保濕精華,好擔心影響測試結果!喺進行測試時,最重要係唔好笑,笑一笑並唔係世界更美妙,而係會多咗條表情紋,都影響番測試結果。
好彩,我之前都有用SK-II 神仙水嘅習慣,所以,Magic Ring 出來嘅結果,肌齡係比實際後生咗少少,但唔好偷笑,因為不改進就係會不斷退步,肌膚時時刻刻都要Keep,保濕精華真係唔少得。
喺Magic Ring 嘅分析下,最能反映嘅係黑色素,雖然面上唔係有太多斑點,但係肌膚底下就隱藏著5倍數量嘅黑色素,相信係去旅行同行山船P等,做呢堆健康運動時,疏於塗防曬同精華嘅結果,令到我開始感到擔心。
膚質其他狀況整體尚算合格滿意。
肌膚測試完之後,BA 姐姐仲會有簡單嘅護膚建議,同埋送上試用裝,好讓小喵返去體驗一番。 
護膚精華 (SK-II 神仙水)  Facial Treatment Essence

等我講下,平時我喺進行一系列夏天行山同埋船P等健康運動之後,會點做啦!我都會即刻幫肌膚濕敷SK-II 神仙水,SK-II 神仙水蘊含超過90% Pitera 嘅成份,能夠比水份仲要快滲透到肌膚底層做保濕,即刻幫缺水嘅肌膚保濕,舒緩肌膚因為曬完之後嘅唔舒服(特別係泛紅同脫皮),係做完夏天行山、游水同船P等健康運動後嘅良方妙藥。
SK-II 神仙水含有 Pitera嘅原有味道,係無添加任何精華香料,日日用都冇問題,仲可以溫和咁樣保濕、清除面上老化角質,明顯改善同提昇膚質,令到色斑不再明顯、減化細紋同埋皺紋,令膚質變得更加細滑、更加緊緻。
我仲有一個拍照前的小秘訣同大家分享,可以打造零毛孔素肌!就係潔面及爽膚後,在面上拍上SK-II 神仙水,之後用凍匙更敷上,除咗有效去除眼袋浮腫之外,仲可以即時收細埋毛孔,令肌膚好似雞蛋咁幼滑,上妝就最貼服。
小喵係好鍾意即興嘅人,即興飯局、即興運動同埋即興去旅行,原來測試Magic Ring 都可以即興,只要由今日開始去到28號,你可以Walk-In 去到怡東廣場做SK-II嘅免費測試,仲可以拎埋免費Sample 走。未能即興都唔緊要,可以預約到分店做番Magic Ring:https://goo.gl/mxJeah 

以上產品及資料由品牌提供。

SK-II Facebook︰


Welcome to Visit : 


沒有留言:

張貼留言