2018年6月12日 星期二

至潮面膜Cocktail - Dr.Jart+ Shaking Rubber Shot 沖調面膜

今季韓國最潮最玩味的Shake Shake 面膜黎到香港啦,佢係大家都好熟悉嘅Dr.Jart+,單係外型已經成個汽水杯咁嘅款,造型十分有創意同盞鬼,當然被一班網紅同Bloggers 瘋狂係Facebook、IG洗版啦。
Dr.Jart+ Shaking Rubber Shot 沖調面膜 HK$64/50g
Dr.Jart+ 沖調面膜的杯蓋是鬼馬的BB頭來,口中還含著飲管呢,造型似模似樣,而面膜一共有4款,包括保濕鎖水、鎮靜舒緩、美白亮肌同緊緻彈力,4款功效,仲有一款岩自己。
每一杯面膜都有1包特調精華、Double Trans Booster同攪拌棒。
今次用嘅係【緊緻彈力沖調面膜】,含有硫辛酸、Oxyforce、金縷梅、鼠尾草葉等成份,能夠為肌膚抗氧化、回復彈性及改善膚色問題。
只需將特調精華及Double Trans Booster倒入Shaking Cup 面膜杯內。
用手按著氣孔,然後再Shake 一 Shake。
Cocktail 面膜即時新鮮出爐,比起自己慢慢攪混更為方便快捷。
面膜的質感是糊狀,就是美容院倒模面膜的那一種,一杯的份量剛剛足夠全面使用,能夠緊貼著肌膚,不會倒滴下來弄污地方,建議3分鐘內塗勻全面。
一路敷的感覺是感到涼浸浸及肌膚收緊,仲可以即時為肌膚降溫,預防水份流失,唔會令到肌膚感到侷促,係悶熱的天氣下敷著十分舒服。
敷上15-20分鐘,面膜已經乾透,可以撕下面膜啦,最後把面上餘下的面膜用化妝水抹走就可以,十分方便。
肌膚即時顯得白淨,而且手感仲好滑溜同舒服,15分鐘即時趕走疲倦暗啞的膚色,迅速為肌膚叉電,肌膚重現光澤,效果好Amazing 呢。
呢款充滿時尚及即時見效的Shake Shake 面膜,告別一般面膜的沉悶感,令敷面膜頓時充滿樂趣,加上至潮既外型,真係敷面膜都夠哂fun。


銷售點︰莎莎

以上產品及資料由品牌提供。

Welcome to Visit : 





沒有留言:

張貼留言