2018年6月27日 星期三

純素韓國菜 - 樸生 Bobsang

最近青衣城新開的韓國餐廳樸生Bobsang成為素食界的城中熱話,在素食群組區內,鬧得熱哄哄,風頭一時無兩,特別是自助餐區食評好壞參半,還記得早年某素食自助餐廳在北角開張的時候,也是比人評得一文不值,食物質素差,等位又耐,但經過不斷的改善,直至現在已經開了第二間分店,可以看見批評的風氣是不斷的循環著,風吹草有生,其實香港租金、百物貴到飛起,要開一間餐廳實在很不容易,何況是素食餐廳呢,樸生 BOBSANG 處於Soft Opening 的階段,不論食物或是服務總需要時間去協調,千萬不要因為一次的不滿,就杜絕日後的無限可能性,不竟人與人之間的影響是很深很遠,香港地需要的正正是多一點建議,少一點批評,不要下下難為關公出來解答大家的疑難雜症,傷了他們的心。
說回正題,樸生一店分為兩邊,一半是做素食自助餐【樸生‧素食Green】,另一半是有素有葷的主流餐廳【樸生】,論食物質素及款式樸生的 à la carte Menu,比起姊妹店 The Joomak 絕對有過之而無不及,不過The Joomak 的無敵維港景自然會略勝一籌,不竟環境也是很影響心情,而樸生就以簡約的清新自然風為主,坐位也十分闊落,每張枱也設有電磁爐,方便煮韓式年糕鍋,至於素食自助餐今次無緣一試,還是留在下一次吧 。
 牛蒡凍豆腐 (原味) $58
把牛蒡刨成絲,然後炸成球狀,牛蒡片薄脆輕巧,仲一點也不油膩,炸牛蒡底下的豆腐,則是用上公和荳品廠的滑豆腐,所以豆味特別香濃,食落嘅口感細滑無比。原味凍豆腐會配上紫菜碎同埋芝麻醬,帶一點日式的和風味道。除此之外仲有酸辣惹味嘅泡菜同爽脆嘅萵筍,最岩餐前開胃。

韓式四蔬煎餅 $86
 我很喜歡The Joomak 的羽衣甘藍煎餅,喜歡到不得了,每一次也會點上一碟,而樸生的四蔬煎餅就用上紫椰菜、芋頭、冬菇及甘筍,把四蔬切成幼絲,再拌以無蛋奶素粉漿煎成圓圓的餅,四蔬爽脆得來帶一點軟綿,而煎餅的核心外圍帶一點香脆,點上特製的酸甜果醋,提升了煎餅的味道,最重要是比The Joomak 更為大塊,顏色配搭更鮮艷吸引,連不愛吃紫椰菜的我,也忍不住多吃幾口。
炸腐皮芝士卷 ( 素泡菜) $58 
樸生嘅素泡菜,係無魚露成份,以素菜來說實屬難得,腐皮芝士卷大大件,外層用腐皮包著芝士及素泡菜,腐皮炸得鬆脆可口,加上微溶的咸香芝士,拌著酸辣嘅素泡菜,再點上幾滴檸檬汁好味指數爆左燈,咁邪惡嘅小食,就一於唔好戒口。
  自選韓式鐵鍋飯 (大醬豆卜) $58
鐵鍋飯可以自選一款主菜同二款配菜,素嘅主菜可以揀大醬豆卜或素豬肉泡菜,極度建議大醬豆卜要快點吃,因為乾左會好硬,而配菜就揀牛油果加豉油冬菇,二者加埋黎食,好似食緊咸蛋,撈埋素甜辣醬一齊食,口感豐富得來好Amazing。
自製年糕 $78
平時係屋企已經少煮飯,牛叔叔已經成日投訴,不過投訴歸投訴,我嘅態度依然係照舊,所以呢個自製年糕就好啱一D係屋企少煮飯,但又想食到另一半手勢嘅人 - 如我,自製年糕可以自選一款醬汁、一款主食材同二款配菜,醬汁一共有三款︰粟米豆漿、傳統辣醬同埋羽衣甘藍芝士汁,芝士汁仲可以轉素芝士,今次就揀左粟米豆漿、素豬肉同埋南瓜豆乾,呢個係要自己親自煮,大概煮5-10分鐘就可以食啦,不過記得要睇火,而粟米豆漿香濃幼滑,加上年糕軟糯煙韌,味道有點像純素版的粟米忌廉汁, 南瓜正正帶出粟米豆漿的香甜味,而且配菜可以自由配搭,總好過成日食辣醬炒年糕咁悶
 泡菜素豬肉生菜包$55
韓國菜包肉是十分經典的一道韓菜,而素食版係用冬菇腳扮腩肉,充滿一絲絲嘅肉質口感,加上韓式辣醬炒至微辣,酸酸辣辣十分惹味,最後用新鮮爽脆的生菜包上,中和了辛辣的味道,咁經典嘅菜式,無理由唔食 。

白桃/紅火龍果軟雪糕杯$58
樸生的軟雪糕是不含奶蛋類成分,所以對奶蛋類食物敏感既朋友來說,絕對絕對係恩物,白桃味軟雪糕比較清新香甜,而紅火龍果顏色就最Sharp,啱哂相機先食兼打卡,火龍果雪糕入面仲有一粒粒火龍果籽,充滿咬口,而且杯內仲有多款新鮮生果粒、乾果同脆穀物,誠意度加哂分。


  我老細常教導我,心中有好西,食嘅自然係好西,一間餐廳有心推廣素食,其實應該要抱著欣賞態度,尚然有不足的地方,也可以是作出溫馨的善意提示。

Bobsang 樸生
 地址:香港青衣青敬路33號青衣城一期119B舖
電話︰3105 0986

Welcome to Visit : 


沒有留言:

張貼留言