2015年8月14日 星期五

Pre-Wedding - 外出影相啦!!

去到正式拍照當日,小喵緊張到無朋友,
好多人會問 Pre-Wedding 的質素,今回就同大家分享一下吧。

話說早陣子有對新人鬧爆了某攝景師的影相手法,又有新娘鬧爆化妝師的化妝,但真心覺得比少少錢想洗死人咩,事前點都有夾過下,冇理由去到 big day 先黎話唔滿意,話人地伏麻,即係咁,香港人好喜歡付出少少但又想獲益多多,學得啊媽話齋 "一分錢一分貨啊,老細" 

好吧,說回我的 Pre-wedding,我開始明白點解Man Chan x simon.the.photo 的回頭點擊率會高企,因為佢地真係好有heart 去做,愈是要求高的化妝師及攝影師,愈是對美有要求。

當日 10:30 我地就去到 Simon Ho 的 Studio 了,不過天氣不似預期,下著雨,又話會又雷暴,我地都好擔心會唔會改期,不過好好彩,雖然天氣很陰,但係到我地out door 時又冇d 咁既問題,最麻煩的就是帶著大粒墨出去. 
11:00就開始正式化妝,Man Chan 將佢成套架餐搬哂出來,下雨天,辛苦她了。
Man Chan 一個女仔捧住呢箱重到無朋友既野搭巴士過海, 都未話唔辛苦,辛苦你啦。
Man Chan 會將多種粉底液混和一起使用,令新娘的妝容貼近膚色之餘及顯出立體感,令底妝很透薄,呢個底妝亦成為佢人氣高企之一,亦係很多名人搵佢化妝既原因。
除了她拿手的底妝外,眉毛亦是很重要的一環,單是描畫小喵的眉,就用了大半個鐘,Man Chan 比起其他 MUA, 就強在於此。
開始set 頭啦。
Man Chan 有問過我想要咩造型,但我真係冇乜idea,還是交比專業的她決定,今次造型以長髮自然捲為主。
對好多新人朋友而言,擺 post 真的很有難道,我亦不例外,而 Simon 就會不厭其煩的教導及令我地笑,務求令我地神情表達得最自然。
而 Simon 擅長就是捕捉新人較靚的一面,畢竟不是人人都有一張漂亮的面孔。
 但對 Simon 而言,最難捕捉的相信莫過於小動物,Simon 為了拍下我家的大粒墨,整日扮貓叫吸引大粒墨注意,為難了堂堂攝影師的他吧。

我家大爺化妝後係咪好似某位影星呢。

當去到Outdoor 拍攝時,只要個妝有少少油同溶,頭髮稍為一點亂,Man Chan 就會好貼心立即地補,仲要負責幫 simon 擔埋遮,全程也不會用她的助手跟新娘呢,這就叫專業,找到一位好的化妝師莫過如此。
 以 simon 則會按照當日的造型,選取拍攝的地點,至如是什麼feel,simon 決定好了,因為我覺得新人可以有自己想要的感覺,但當成件事要發生的時候,我相信自己的眼光不會夠他們的專業,只要選對攝影棚及化妝師,其他的就放心交給他們吧。
比住一些相給大家看,小心閃親。
  Man Chan 幫我做的結婚娃娃。
娃娃跟我的造型是一樣的。
 Simon 見當日可能會下雨,臨時幫我地準備既透明雨傘,專業就是當日也可以按天氣取材,十個讚。
 呢條 jumpsuit 婚紗是 Man Chan 在影相前 3 天才趕工完成,真的很感謝她的幫忙。
 
雖然很多朋友會影好幾輯 Pre-wedding 作留念,但對小喵以言,好的一輯就夠了,正如攝影師及MUA,好的一對就夠了,在是此拍攝中,只要懂得尊重彼此的意見,想要靚相實在不難,在此再次感激 Man Chan 及 Simon 的幫忙。

Man Chan Makeup︰
simon.the.photo︰

Welcome to visit :

Instagram: kittyxbeanscat













Fans Page :








沒有留言:

張貼留言