2016年6月7日 星期二

Zoodles 偽意粉食譜 - 南瓜翠玉瓜麵 Pumpkin Zoodles

香港地有偽ABC、偽娘、偽港女、偽人、偽員、語言偽術,不過點都唔夠偉大祖國發明的偽食品出名吧,不過外國人好聰明發明左一個Spiralizer,可以係屋企將D瓜果整成偽意粉,其實偽意粉叫 Zoodles,是Zucchini(意瓜)加Noodles(麵條)的簡稱,係外國已經興左好一陣子啦,instamgram更不難發現佢地既縱影,最近仲比好多美食達人,就好似梁祖堯、Yoko Tsang 再次帶起呢個健康熱潮。

小喵呢個日本出產的Spiralizer係CitySuper 到入手,承惠$99。
隨刨絲器仲有說明書附送,唔洗驚唔識整啦。
打開個蓋,放蔬果落去轉轉就得,十分易用,不過就比較費力,適用翠玉瓜、甘筍、薯仔、紅菜頭及青瓜。

材料︰
韓國翠肉瓜   1 條
鹽                   1/4茶匙
蔬菜粉           1/4茶匙
素雞肉           5條
南瓜汁           1/2杯
黑松露醬       隨意
松子仁           隨意

做法︰
1. 把松子仁烘至金黃色,備用。
2. 南瓜煮熟後,加入水放入攪拌機攪拌成南瓜汁,備用。
3. 翠玉瓜洗淨去頭及尾,然後放入刨絲器刨成翠肉瓜麵條
4. 素雞肉切粒,用橄欖油爆香,盛起備用 (唔用素肉的話可選用鮮蘑菇)。
5. 下油燒熱鍋,加入翠肉瓜麵條,煮 3 分鐘。 (如吃五辛,可以先爆香五辛再加入麵條)。
6. 加入1/2杯南瓜濃湯及素雞肉拌勻,下鹽及蔬菜粉略為調味,煮至收水上碟。
7. 翠肉瓜麵條放上黑松露醬及松子仁,即成。

1. 翠玉瓜洗淨去頭及尾,然後放入刨絲器刨成翠肉瓜麵條
刨成絲的翠玉瓜跟意大麵一樣係一條條。
2. 南瓜煮熟後,加入水放入攪拌機攪拌成南瓜汁,備用。
3. 素雞肉切粒,用橄欖油爆香素雞肉,盛起備用 (唔用素肉的話可選用鮮蘑菇)。
4. 下油燒熱鍋,加入翠肉瓜麵條,煮 3 分鐘。
5. 加入1/2杯南瓜濃湯及素雞肉拌勻,下鹽及蔬菜粉調味,煮至收水。
6. 翠肉瓜麵條放上黑松露醬及松子仁,即成。
 Zoodles 的熱量及脂肪較真正意粉為低,而且含有維他命C、B雜及食用纖維,比起意粉較為健康,可加入其他穀類,如藜麥及小米,達至營養均衡,但腎病患者就需注意鉀質的含量。
黎緊仲會有更多Zoodles嘅食譜,記得留意啦。

Welcome to visit :
Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :







沒有留言:

張貼留言