2016年6月14日 星期二

【Pre-Wedding】D.I.Y 雕花蝕刻玻璃香檳杯 - 戲子館

有好多朋友都知道小喵年尾快要結婚了,一個婚禮上又點少得祝酒呢一part,今次好感謝戲子館比小喵去為自己既婚禮設計一對祝酒用的香檳杯。
戲子館為一個文化及藝術的匯聚點,提供空間予熱愛藝術之人仕作交流,並會定期舉辦文化及藝術的工作坊及聚會,讓大眾能有多一個渠道接觸藝術。當中仲有默劇幻象技巧訓練班,透過演出者的身體動作,創造出像魔術般的幻象效果。
不過今次小喵上既唔係默劇,而係上雕花蝕刻玻璃班。
上堂前要先預備好草圖,方便蝕刻在玻璃杯上,在小喵的生命當中,除了屋企人外,又點少得我只寶貝貓 - 大粒墨,所以佢先係我這對香檳杯的主角。
事不疑遲,導師講解後就可以開始啦,整個工作坊為 2 小時,我強烈建議大家如果係第一次整的話,幅圖最好要簡潔,有咁簡單得咁簡單,千其唔好咁多 detail 位,除非自認刀功了得,能夠界出精細的圖案,否則的話會界得超辛苦,仲好易界親手。
不得不讚我家老爺 - 牛叔,佢好有耐性界好了大粒墨同埋花環,然後把界好的圖案貼在香檳杯上,塗上蝕刻漿,靜待15分鐘,就可以沖走。
而我就當然放棄咁複雜既圖案,中途改左做大大只的"囍"字。
"囍"字很容易界,大概界左15分鐘,我都開始上蝕刻漿,作最後努力。
再過多15分鐘後,小喵跟牛叔的製成品走出來啦。
效果超乎想像的靚,如果有瑕疵點算好,唔緊要啦,人生沒有完美的你我他,就是這一凹一凸的缺憾美,才有今天的我地啊。
不過最開心的是還是跟牛叔一齊去整屬於自己祝酒用的香檳杯,雖然小喵我冇佢咁好耐性,但我還是欣賞佢既細心,人生流流長就是要互相尊重同互補不足。
 戲子館除了有雕花蝕刻玻璃杯工作坊外,仲有新娘獨享的婚禮花球工作坊,以仿真絲花及精美絲帶喱士配件,透過導師指導的配搭技巧,創作出自己獨一無二的仿真花球,而小喵我最喜歡的就是水滴型,各位B2B有時間的話都來戲子館為自己的大日子作準備。

戲子館 Facebook︰
戲子館 Website︰

以上產品及資料由戲子館提供。

Welcome to visit :
Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :



沒有留言:

張貼留言