2016年6月16日 星期四

下雨天METROPLAZA打造春日妝容 -「Spring Beauty春日新妝學堂」

最近成日都落雨,最好就係室內活動,除左行街、Shopping同睇戲外,仲可以到新都會廣場的「Spring Beauty春日新妝學堂」去跟星級化妝師學化妝,上星期日的學堂請來了 2 位星級化妝師,分別係由Estee Lauder 的首席化妝師 Leo 同 Annie. G  make up 團隊 的 Mon,同我地分享最新的美麗資訊。


首先出場的是 Estee Lauder首席化妝師 Leo,想要妝容貼面的話可先用皇牌精華 Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II 打底,然後再用Double Wear 粉持久完美持妝粉底上妝,Double Wear粉底液 一向出名Long Lasting、透薄及遮蓋能力高,能打造完美無瑕的底妝。
Leo 仲教用交叉的方式掃上胭脂,令妝容更自然。
想要唇妝持久及顯色,可以用全新Estee Lauder BB Cushion 輕按落咀到,為咀唇打底兼遮蓋原本唇色,令後續的唇膏更顯色,最後塗上Pure Color Envy Sculpting Lipstick,令唇妝更持久。
完成妝容後,Model的唇妝給人感覺很精神,仲好年輕化,岩哂我地要返工嘅女生。
Leo 的皮膚是超級的好,小喵問佢心得,佢笑說日日敷 ANP 銀箔修護面膜,愛美已經不再是女生專利。
最後 Estee Lauder 送上Nutritious Rosy Prism™亮肌抗氧粉嫩CC霜SPF20/PA+ 30ml
返去試用完話比大家聽效果如何。
下半部份就到Shisedio,單見到咁多化妝品,已經教我地一班愛美的朋友足夠開心半日。
今次Shisedio 既講師係星級化妝師 Annie G. 團隊的 Mon 來為我地作示範。
Shisedio Maquillage絕色魅瞳眼影,一盒套裝包括了眼影及眼線膠,套裝一共有5只色,除了金色華麗的包裝外,仲係限量發售。
 Shiseido Maquillage絕色柔亮胭脂盒 一共有 2 只色,粉紅及橙,特設波波掃,MON 教我地係蘋果肌的中央,用波波掃點一點,然後用另一端的掃在慢慢掃開。
ShiseidoMaquillage柔霧雙色唇膏(共5色)
Shiseido 的唇膏一向以滋潤咀唇為著名,今次雙色唇膏備有深淺 2 色,能打造層次感的唇妝。
跟啊Mon 偷完師後,我地亦事不疑遲開始化起妝來。
我就揀左紅色系,啡紅色眼線相比起啡色眼線多了一分嫵媚感,令顏色多了一分變化。
而下眼線的眼尾位就用上金色系的綠色眼線膠,整個感覺富有型格,令眼線不再單調起來。
金色華麗風的胭脂盒小喵都好想擁有。
最後感謝 Shiseido 送上以下禮物
WHITE LUCENT Luminizing Surge 7ml 
WHITE LUCENT Luminizing Infuser 7ml
SHISEIDO Makeup Lacquer Rouge RD529 Mini
最後感謝METROPLAZA的招待。

 產品及產品說明由Estēe Lauder及SHISEIDO提供。

Welcome to visit :
Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :


沒有留言:

張貼留言