2018年1月1日 星期一

薯嘜變型男 - Faddy Muss n Hold 激硬髮泥

年尾就最多Party,最岩約埋牛叔叔收工後齊齊去玩,牛叔叔本身返工就要斯文,就不能太過型,以免嚇壞D 同事,要放工轉Look,最岩帶定Faddy Muss n Hold 激硬髮泥係身,隨時黎個大變身

Faddy Muss n Hold 激硬髮泥體積十分細小,把一小瓶放在袋內,絕不佔位,隨時隨地都可以造出不同效果。
 髮泥採用獨特水溶性配方,只需用水一洗便可,夠哂方便快捷,岩哂怕麻煩的牛叔叔。
髮泥帶一點香味, 黏力強,具有超強造型力。
 只需少許份量,把髮泥在手心中搓勻。
 然後塗於頭根上,把頭髮往上推,能做出豎立的效果。
 搓勻後,頭髮十分挺直,就算似牛叔叔的頭髮長度,也不易塌下來,能向不同方向隨意扭曲,造出狂野的造型。
話咁快,牛叔叔就做好自己的髮型,而且持久度高,不易塌下來,輕易的由薯嘜先生變為型男。

以上產品及資料由IDA Faddy 提供。

Welcome to Visit : 




沒有留言:

張貼留言