2016年9月14日 星期三

做人不用扮清高 - 來Twinkle 吃件「扮清糕」

餅呢家野有好多唔同既用途,就好似結婚,唔少得派餅,打工既朋友會有離職既時候,例牌 (應該都係例牌) 都要派下散水餅,又或者朋友生日,點都要買個蛋糕慶祝下,今次係尖東又搵到新野,就係我最愛既Twinkle Cupcake,今次Cupcake 賣相真係好鬼得意,係叫「扮清糕 By Twinkle」,而幫佢起個咁盞鬼既名就係本土文化專家Ben Sir。

今次「扮清糕」Cupcake 系列一共8款,以本港特式茶餐廳文化為創作主題。
「扮清糕 By Twinkle 每件承惠$28

款款賣相都好精緻,全部跟足本港獨有茶記文化以創作,夠哂地道特式,相信外國朋友見到一定會好鐘意。

1. 凍檸賓 
我最心儀的一定是凍檸賓,單是賣相已經好吸引,淡紫色的牛油忌廉是酸酸甜甜的利賓納味,忌廉上是一片沾滿了焦糖的檸檬片,檸檬片先酸後甜,中和了牛油忌廉的油膩感,以蛋糕底軟熟,內層有一點點的檸檬果皮,充滿層次感。
2. 咸檸七
不過我最鐘意都係茶記咸檸七,咸咸酸酸的味道最開胃,忌廉就是充滿咸檸七的咸味,加上一塊新鮮青檸,但內有乾坤,蛋糕入面係有話梅肉,口感咸得來,帶一點酸甜,愛吃酸甜的小喵絕對是die heart 粉絲。

3. 紅豆冰
紅豆冰的賣相又是很別緻,單是外型用上飲管、膠匙及茶記外賣的膠紙杯,賣相像真,而忌廉上佈滿了原粒紅豆,增加口感,而忌廉充滿紅豆碎及椰奶的味道,味道真的很像紅豆冰,而蛋糕內層是紅豆蓉,但頗為甜,創意之作
4. 凍檸茶
凍檸賓一樣,忌廉上都是有一片沾滿了焦糖的檸檬片,蛋糕跟忌廉內是紅茶碎,令整個忌廉充滿紅茶味,糖粒增加口感及中和了檸檬的酸,入口茶味香濃,頗像吃的檸檬茶。
5. 好立克
好立克的味道比較偏淡,憑忌廉上的好立克糖去增加好立克的麥香味道,而麥餅亦顯得淋身,顯得忌廉有點過膩,而蛋糕就帶一點麥芽味,比較平淡。
6. 港式奶茶
港式奶茶出名的是軟滑,入口如絲,當然「扮清糕」係會扮得神似,同樣忌廉保持奶茶應有的絲質幼滑,帶有香濃軟綿的奶香及茶香,蛋糕托是仿茶記的陶瓷杯而設計,必具心思。
7. 奶醬多
多士粒變淋了,有一點韌,而忌廉是花生醬味,把奶醬多變為cupcake,還是挺新奇。
8. 菠蘿油
菠蘿油變為菠蘿cupcake,外皮是菠蘿油的脆皮,但漏放了一塊牛油,好在冇咁膩,但不失違和感。
今次 Twinkle「扮清糕」系列確有驚喜,以我極力推薦凍檸賓、咸檸七、港式奶茶及檸檬茶,除了賣相、口感像真道十足外,連Cupcake 的托也是必出心栽的設計,絕對充滿誠意。
咁得意既cupcake 一定要同班朋友分享啦。

以上產品及資料由品牌提供。

Welcome to visit :

Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :








沒有留言:

張貼留言