2016年9月22日 星期四

一人獨享貓山王的尊貴時刻 - Durian BB

榴槤BB durianbb.com 總會無時無刻有驚喜,每隔一段時間總會推出新品,迎合出名變得快的香港人,今季又有榴槤新品推出,就係冰鮮老樹貓山王榴槤果肉 、榴槤拉茶及貓山王果蓉(120gm)。

冰鮮老樹貓山王榴槤果肉 (400g) HK$500
話明老樹貓山王,當然要採自樹齡30年或以上的老樹,先顯得身嬌肉貴。
榴槤果肉於零下 70 度低溫急凍冰鮮,然後用密封袋密封,保存著貓山王的原汁原味。
每盒冰鮮榴槤肉都有QR Code,是全港唯一獲得馬來西亞榴槤出口商會發出的認證,由種植過程、安全肥料、果園環境及貓山王質量,均符合馬來西亞榴槤出口商會的嚴格要求,確保只有最優質和正宗的猫山王榴槤才能出口,認住呢個Code,先至係信心同正貨保證。
小喵曾經在別的公司入手過一個貓山王,開出來是乾到喊的,吃之無味,棄之可惜,但榴槤BB 粒粒果肉都好肥美,絕不會過熟或過生,成熟度恰恰好。
而貓山王之所以會令城中老饕獨愛,是因為一定要在樹上熟透才稱得上完美。
貓山王果粒飽滿,色澤金黃,獨有的香氣,味道濃郁,隔住個MON都聞到榴槤味撲湧而出。
果肉入口軟綿而豐厚,核子細小,口感Creamy,先來甜中帶苦,後勁回甘,質地極為軟滑,非一般泰國榴槤能媲美,亦只有樹上熟才能如此齒頰留香,加上啖啖肉,只怪400gm都不能太滿足我這榴槤痴,唯有再等下一年再來。

當然少不了新產品推出,就是榴槤拉茶及啖啖肉的貓山王果蓉 (120gm)。
新品!! 貓山王榴槤蓉 HK$50/120gm
貓山王榴槤果肉拌和 D24 榴槤果肉與奶、糖及棕櫚油黃金比例調配,既可直接當甜品享用;亦可作為材料; 製作各類貓山王榴槤甜品,如 榴槤千層班戟、免焗榴槤芝士蛋糕、榴槤雪糕等等 ...
貓山王果蓉質地比D24果蓉較為粉質,帶有一絲絲榴槤果肉,口感軟綿幼滑,果香濃郁,溶解後,適合用作甜品材料。
新品!! 榴槤四合一拉茶$80/8包
一包內有8小包,加熱水250ml就可以沖出一杯南洋風味的榴槤拉茶。
拉茶配上月餅可以成為一頓中秋節的下午茶。
拉茶帶有榴槤的香氣,沖出來滿是南洋特式的軟滑泡沬,入口茶味香濃,質感順滑,滿口榴槤香,茶香餘韻綿長,不過略為偏甜,不建議沖太多水,以免溝淡了拉茶及榴槤的味道。
今次我將貓山王榴槤蓉加入拉茶當中,做了流心榴槤拉茶布丁(食譜在此)。
榴槤布丁,既有布丁的QQ質感,亦有榴槤蓉的香甜軟滑,2種質感,加上貓山王濃郁的味道,能消耗一個下午。

榴槤BB 除了急凍榴槤外,最近熱門話題莫過於近日的任食榴槤品鑑Party,期待著12月的榴槤任食派對。

 榴槤 BB DurianBB Facebook︰ 


以上產品及資料由榴槤 BB提供。

Welcome to visit :

Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :









沒有留言:

張貼留言